2018. május 22., kedd

TonyPapPa és Magolcsay Nagy Gábor: Hangulatinga


Ami a szívemen…

Nekem a zene az életemben nagyon fontos. Én és a barátom is tanulunk hangszeren, és szeretjük a zenét. De sajnos vannak olyan barátaim is, akik a népzene helyett inkább az xboxot és a számítógépet választják. Olyan érdekes, hogy a világon vannak emberek, akik nem szeretik a komolyzenét, a dzsessz zenét, stb. Nekem az nyomja a lelkemet, hogy több férfinak és nőnek kellene érezni, hallgatni, és megmutatni a zene gyönyöreit.
Ti mit gondoltok erről, kedves Író Cimborák?

Ui.: Ha ezt elolvastad, és vissza is írtál, nagyon szépen köszönöm! :-)

TonyPaPa

Kálmán Vilmos (5.a) illusztrációja


Kedves TonyPaPa!
 
A nevem Magolcsay Nagy Gábor. A zene számomra is a legotthonosabb közeg, sőt, a legfontosabb ihletforrás. A verseken kívül zenéket is szoktam írni, a leveledet olvasva kicsit meg is ijedtem; vajon hogyan fogom megosztani veled, mit jelent nekem a zene?
A zene bennem mindig mást jelent, mindig máshogy szólal meg, emiatt arra jutottam, hogy szavak helyett inkább egy hangélményt írok neked válaszul. A „válaszom” címe Hangulatinga. A levélváltásunk idején ezt jelenti számomra, így szólal meg bennem – a Zene.

Barátsággal üdvözöllek:
Gábor



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése