2018. május 9., szerda

Cseri Inez és Miklya Zsolt: Varrírónő


Ami a szívemen…

Hét éves koromtól kezdve varrónő szerettem volna lenni.
Ezért már most elkezdtem varrogatni.
Varrtam táskát, zsákot, sőt még egy gallért is a kutyámnak.
Van öt barátnőm, akikkel sokat játszunk és beszélgetünk.
Jó tanórák vannak a suliban, és van két jófej tanárunk is.
A másik álmom az, hogy énekesnő leszek.
Van egy tabletem, és arra mindig felveszem a dalaimat.
Az iskolában sokszor dúdolok egy-két dalt.
Sokat, sőt állandóan gondolkodom valamin.
Van, hogy a dalaimon, és van, hogy az élet nagy pillanatain.
Ezzel be is zárnám a gondolataimat.
Elmeséltem az életem felét ebben a történetben.

Cseri Inez 4.a


Cseri Inez (4.a) illusztrációja
 

Miklya Zsolt
Varrírónő

Elmesélném a másik felét is, ha tudnám előre.
De szerencsére azt még elrejti előlem az idő.
Még azt sem tudom, mi történik velem jövőre.
Meg azt sem, hogy húsz év múlva mi lesz a menő.
A tablet például kőkorszaki lesz már akkor.
Lehet viszont szemlet, egy olyan szemkontakt-PC.
A kutyámat meg addig eléri az aggkor.
Galléros és hátulgombolós is lesz, az ám a WC.
Öt barátnőm mind elérhető lesz az öt kontinensen.
Az élet nagy pillanataiban mindet egyszerre hívom.
Egyszerre ülünk és kávézunk majd egy történetben.
De addig a gondolataimat továbbvarrom és -írom.


Berki Fanni (4.a) illusztrációja


Valkovics Dóra (4.a) illusztrációja


Rácz-Szabó Zsófia (4.a) illusztrációja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése