2018. június 6., szerda

Pizza és Várfalvy Emőke: Barátbeszerző


Ami a szívemen…

Az elmúlt hónapokban a legjobb barátnőm már nem nagyon foglalkozik velem. Talált mást… Megértem. De mégis hiányzik. Én őszintén… féltékeny vagyok. Az a másik lány szebb is, meg akkor jobb barátnő is… Szomorú. De ez van. Én próbáltam mindent megtenni, de ő akkor is utál. Pedig nincs miért. Igaz, hogy pár éve bunkó voltam mindenkivel, de megváltoztam… és ez senkinek se tűnt fel. Megbántam a hibáim, és a nagy részüket ki is javítottam. De többre én se vagyok képes. Aki ezt értékeli, az igaz barátnő… Aki nem, azzal nem tudok mit csinálni… Aki szeret, elfogad. Én meg akartam felelni neki, és ő ezt nem értékelte. Mindegy, most találtam egy nála sokkal jobb barátnőt. Aki szeret, értékel és megbecsül. Ez a lényeg.
Jelige: Pizza 7. o.

Mészáros Vivien (7.b) illusztrációja


Várfalvy Emőke
Barátbeszerző

Letöltöttem egy haver-appot,
a telóm meg azóta kattog,
     kell több memória,
     vagy ez csak teória?
Ha van wifi, úgy minden kircsi,
bár app-haver túl gyorsan avul.

Rendeltem egy spant a netről,
Más, mint a képeken, és feldől,
     meg rázza a fejét,
     plusz játssza az eszét,
kérdeztem, nem ért tán magyarul?
A leírás szerint: cak kicit.

Vettem egy cimbit Mcmenüvel,
a nevét rányomták nagy betűvel,
     cuki meg minden,
     én nem is hittem,
bár anyagra fröccsöntött,
gyorsan lefröccsentett kólával.

Egy barát megtalált engem,
azóta tök csúcs a kedvem,
     atom vele dumálni,
     sosem fogom utálni,
egy rugóra jár már az agyunk,
éjfélkor is csetel még velem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése