Állítólag a kamaszokat nem érdekli a kortárs irodalom. Az Író Cimborák úgy döntöttek, kipróbálják, tényleg így van-e. Mi történik, ha bevisszük az osztályba a szövegeket, a diákok pedig kedvükre azt tehetnek velük, amit akarnak? Arra kértük a Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium tizenegyedikes diákjait, keressenek meg három szót a nekik összeállított szókeresőn, majd húzzák ki egy kortárs alkotó nevét Eszter kalapjából. Fűzfa Balázs, - akinek a nevéhez az élményközpontú irodalomoktatás és a 12 legszebb magyar vers projekt fűződik, - osztálya számára nem idegen a kreatív művészeti feladat. A közös munka elindult. Arra kértük az Író Cimborákat, dugják össze virtuális fejüket a diákokkal. Szülessenek közös alkotások. Műfaji megkötés nincs: társulhat a szöveghez kép, hang, videó, de átirat is, és bármi egyéb. Az irodalmi játszótéren mindent szabad. Megszereljük a szavakat.
Meghökkenést, elgondolkodást, hangosan felnevetést kívánnak a szerkesztők,
Németh Eszter és Kertész Edina
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése