2023. május 16., kedd

Miklya Zsolt - Dániel András: Beköltözős

 

(c)Dániel András

Beköltözős


egyszer laktam nyár tövében
egyszer laktam fent az égen
egyszer laktam deszkahídon
egyszer laktam zsírpapíron
egyszer laktam városparton
volt alattam reklámkarton
egyszer laktam kint a stégen
egyszer fent a kerítésen
volt hogy egyszer fennakadtam
megnyílott a tér alattam
máskor kint laktam a réten
tücsök volt a reménységem
együtt keltem a harmattal
pirultam a pirkadattal
laktam egyszer zsibbasztófán
valaki húzta a nótám
s laktam én egy ház falán is
addig ért fel a kanális
ez már tíz ha jól számolom
lesz belőle szép otthonom
hogyha számolok még kettőt
s megkérem jól a teremtőt
gyúrjon sárból bár egy katlant
s köré egy szépséges ingatlant
(amibe majd beköltözök
akkor is ha itt-ott zörög)
biz én nem számolok többet
számoljon aki költözhet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése