2021. június 13., vasárnap

Otthonmesék - Eressz gyökeret...

 

(c) Bódi Kati


Tegnap hosszas hezitálás és némi belső huzavona után hazacipeltem egy nagy kaspót. A barkácsboltban, ahova bementem, óriási volt a választék. Első pillanatban vissza is hőköltem, hogy fogom én itt megtalálni a megfelelőt. Bevallom, megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet, kibírja még a Pachira Aquatica egy darabig. Különben is, legyen csak hálás, amiért anno a kidobás elől megmentettem a boltban és hazahoztam a ványadt és satnya törzsével együtt.

3x borult le a bicikliről a kaspó, áldottam az eszem, hogy a szisztematikus gondolkodásom eredményeképp egy nád-műanyag kaspót választottam. Az agyag persze jobb lett volna, de az már önmagában nehéz és a macskaellenes kövekkel és a több liternyi földdel is számolnom kellett.

Megküzdöttem a beépített öntözőrendszer felépítésével, a gesztenye boldogan tárta szét a leveleit, a macska pedig némi berzenkedéssel vette tudomásul, hogy ezt a földet sem fogja tudni kikaparni.

A Pachira Aquatica tehát új otthonba költözött.

Miért mesélem el mindezt?

Mert ugyanez történt velünk, szerkesztőkkel és szervezőkkel az Otthonmesék második felvonásában. Ez történik nap mint nap az Utcáról Lakásba Egyesülettel. Döntések sokaságát kell naponta meghozni, szempontok ezreit figyelembe venni ahhoz, hogy megszülethessen az az eredmény, amit a blogon olvashattatok március óta és az a több, mint egymillió forintnyi összeg, ami az ULE munkáját segíti, és amiből végül újra otthonok teremtődnek, ahol emberek boldogan tárják szét a karjukat, hogy gyökeret eresszenek és növekedjenek.

Két fontos dolgom van még, köszönetet mondani az ULE-nek és Kovács Verának.
Köszönetet mondani Lázár Zsófinak és Bódi Katinak.
Köszönetet mondani Miklya Zsoltnak.
Köszönetet mondani az összes Cimbinek, akik dolgoztak ezen a projekten. Az Illusztrátor Pajtiknak.
Nektek, Olvasóknak.

KÖSZÖNÖM!

És végül szeretném felhívni a figyelmet a freeSZFE aukciójára, akik az Otthonmesék apropóján kerestek meg minket, és akiknek nagyon drukkolunk. Többek közt minket is megtaláltok majd náluk.

Itt találjátok őket:  https://www.facebook.com/hungarylivepopupshop 


Búcsúzik a Pachira Aquatica és macskatulajdonos szerkesztő:

Németh Eszter

P.S. : Ne menjetek sehová, mindjárt jön ugyanis a Rímhányás Romhányival. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése