2018. április 25., szerda

Sinkó Emma és Békés Márta: Mért utálom a bátyámat?


Ami a szívemen…

            Régebben, mikor még kisebb voltam, a kedvenc mesecsatornám a Minimax volt, és szinte mindig azt szerettem volna nézni, bármi is ment rajta.
Esténként mindig fel voltam háborodva, hogy a híradót kell nézni. Soha nem értettem, hogy mi a jó abban, hogy meghallgatjuk, mi történt másokkal. Reggelente, mivel általában korán felkeltem, nem nézhettem a kedvenc meséimet, mert akkor még azon a csatornán filmek mentek. Így hát nem tudtam mást csinálni, mint játszani. Mikor már eltelt pár óra, megint odaültem a tévé elé, és nagy boldogságomra nézhettem végre.
Egy kis idő múlva viszont felébredt a tesóm. Amikor beért abba a szobába, ahol én voltam, egyből azt jegyezte meg, hogy az ilyen meséktől buta leszek. Ezek után következett a veszekedés. Végül mindig a tesóm nyerte meg a harcot, és övé lett a távirányító. Voltak olyan esetek is, amikor direkt eldugtam a távirányítót, és amikor kérdezte, hogy hol van, azt mondtam, hogy nem tudom. Persze soha nem hitte el. Amikor meg tényleg nem tudtam, akkor se hitte el.
Tehát a családban szinte minden nap én voltam az, aki a legkevesebb tévét nézte.

Sinkó Emma 5.a

Sinkó Emma (5.a) illusztrációja


Békés Márta
Mért utálom a bátyámat?

Mért utálom a bátyámat?
Kutyám Jerry Lee kettőre
rávette a Taxi hármat!

Mért utálom az öcsémet?
Amér’ a Mátrix háromra
rávette a Potter négyet!

Mért utálom nővéremet?
Csak azért, mert a Shrek hatra
rávette a Kobra hetet!

Mért utálom úgy a húgom?
Elásta a távkapcsolót,
hát naná, hogy bokán rúgom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése