2019. április 9., kedd

Bertóti Johanna - Variációk



(c)Császár Vera Makina

fázol? – elképzeltem, hogy ezt kérdezem tőled
fázol? – elképzeltem, hogy ezt kérdezed tőlem
fázol? – elképzeltem, hogy ezt kérdezed tőle
fázol? – elképzeltem, hogy ezt kérdezi tőled
fázol? – elképzelted, hogy ezt kérdezem tőled
fázol? – elképzelted, hogy ezt kérdezed tőlem
fázol? – elképzelted, hogy ezt kérdezed tőle
fázol? – elképzelted, hogy ezt kérdezi tőled
fázol? – elképzelte, hogy ezt kérdezem tőled
fázol? – elképzelte, hogy ezt kérdezed tőlem
fázol? – elképzelte, hogy ezt kérdezed tőle
fázol? – elképzelte, hogy ezt kérdezi tőled

fázol – mondtam, és rád adtam a kabátom
fázol – mondtam, és ráadtam a kabátom
fázol – mondtad, és rám adtad a kabátod
fázol – mondtad, és ráadtad a kabátod
fázol – mondta, és rám adta a kabátját
fázol – mondta, és rád adta a kabátját


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése