2023. december 2., szombat

Miklya Zsolt: Testséma +6

Bódi Kati illusztrációja


Miklya Zsolt 

Testséma

+6

Hajam hosszú – fiú vagyok.
Szemem csillog – lány vagyok.
Orrom pisze – fiú vagyok.
Szájam zajos – lány vagyok.
Karom erős – fiú vagyok.
Kezem ügyes – lány vagyok.
Mellem lapos – fiú vagyok.
Csípőm forog – lány vagyok.
Popsim hagyma – fiú vagyok.
Térdem retek – lány vagyok.
Bokám tüzes – fiú vagyok.
Talpam poros – lány vagyok.

Talpam poros – fiú vagyok.
Bokám tüzes – lány vagyok.
Térdem retek – fiú vagyok.
Popsim hagyma – lány vagyok.
Csípőm forog – fiú vagyok.
Mellem lapos – lány vagyok.
Kezem ügyes – fiú vagyok.
Karom erős – lány vagyok.
Szájam zajos – fiú vagyok.
Orrom pisze – lány vagyok.
Szemem csillog – fiú vagyok.
Hajam hosszú – lány vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése