2016. január 15., péntek

PUSKIN: TATJÁNA LEVELE...azaz SZŐCS HENRIETTE: ANYEGIN VÁLASZA


Ja kvam pisú, avagy az
 Anyegin nicknevű társkereső a tinderen 


Én írok levelet magának –
Kell több? Nem mond ez eleget?
Ne haragudj, kedves Tatjána, de semmi különleges nincs abban, hogy levelet írsz nekem, ez egy társkereső, és a nők általában üzenetekkel bombáznak, mivel sikerült előnyös profilképet választanom.
Hogy lesz falunkban alkalom,
s hetenként egyszer láthatom;
Abban, hogy hetente találkozhatunk, egyáltalán nem vagyok biztos. Elég sokat dolgozom, gyakran utazom külföldre céges mítingekre, és még hétvégeken is vannak csoportépítő tréningjeink vidéki szállodákban. Később, ha jobban megismerjük egymást, esetleg oda eljöhetsz velem, míg bennünket oktatnak, te ülhetsz a jacuzziban vagy a masszőrnél.



Tied szívem, téged szeret!
Szép, szép dolog, hogy így belém habarodtál néhány fotó alapján, de azért máskor olvasd már el az adatlapokat is. Vacakoltam vele vagy fél órát, mire mindent kitöltöttem, de szerettem volna, ha nem futok lyukra, és csak olyan csajokkal találkozom, akik ugyanazt akarják, mint én. Semmi lelkizés, csupán fizikális vonzalom. Láthatod, nem klikkeltem be a lelkitársat, csak az alkalmi kapcsolatot. Engem később ne hibáztasson senki! Nem lesz se jegygyűrű, se esküvő.
Bűvöltek a csodás szemek
Minden társkereső oldal tanácsadójában azzal foglalkoznak, mennyire fontos a jó képek kiválasztása. Érdemes volt elmennem egy profi fotóshoz, tudod, egy kis photoshop, máris tíz évvel és kilóval kevesebb vagy. Bár neked max. három kiló mínusz kellene, majd felteszlek egy kicsit a futópadra.
Nem te hajolsz párnámra éjjel, Suttogsz
Biztos nem, mire ágyba kerülök, hulla vagyok. Ne várj tőlem lepedőakrobatikát  hét közben, csak hétvégén lehet róla szó. Horkolok rendesen, azt hiheted suttogásnak.
Őrangyal vagy te, féltőm?
Ne haragudj, de nem hiszek az ilyen ezoterikus baromságokban. Nem rendezheted át a lakást a feng shui elvei szerint, mert egy rakás pénzt fizettem a lakberendezőnek, hogy ipari minimálnak nézzen ki, minden marad a helyén.
Így élek néma tompulásban,
Én itt csak elpusztulhatok.
Bocs, nem bírom a depis csajokat. A mottóm, hogy ami nem öl meg, az megerősít. Jól kitaláltam, mi? Szóval, csak semmi dráma. Utálom a drámakirálynőket. Ha te ilyen nyavalygós vagy, írass fel mosolygótablettát az orvossal, mielőtt találkozunk. Szívesen megadom a pszichológusom számát!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése