2014. február 4., kedd

Tóth Ágnes és Virág (15 éves)

Madarász Gergely illusztrációja
az illusztrátor munkái megtekinthetőek a www.madaraszgergely.hu honlapon.



Tóth Ágnes: Lázadó

Nem szeretem dicsérni, se lehúzni magam,
Azt mondják szép vagyok, vörös a hajam,
Van humorom és mindig extrém a frizurám,
Az osztályban bukik sok fiú rám.

Tini barátaimat nagyon kedvelem,
Folyton velük lógok szabad esteken.
Anyám veszekszik, mert mindent szét hagyok,
Szerinte rendetlen, pimasz lázadó vagyok.
Igen, az vagyok: nyakas, pimasz és lázadó,
És dühös, mert zsebpénzem elvitte a házadó,
Pedig csak egy nyavalyás fültágítót akartam venni,
És most nem tudok még hamburgert sem enni.

A kioktatást és a szabályokat utálom nagyon,
Meggyőzni magam semmiről sem hagyom,
Karatézok, festek és görkorcsolyázok,
Az igazamért mindig kiállok.

És harcolok is érte minden áron,
Hogy emberként kezeljenek azt el is várom.
De elalvás előtt  még mindig fantáziálok.
Hegyes fogú, gombszemű kis szörnyeket látok.

A liciben néha le is rajzolom őket,
elrettentve velük a rajztanárnőmet.
Grafikus vagy tetováló művész szeretnék lenni, 
És ezért mindent meg is fogok tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése