2014. november 17., hétfő

Helló képeslap, helló novemberkarú december!

Régen kupacokban gyűjtöttem a képeslapokat. Szerettem a felületüket. Szerettem, ahogy emlékeztetnek helyre és időre. Elképzeltem, hogy majd mennyire örül és meglepődik, aki megkapja a levelem. Nem e-mail, nem sms. Képeslap. Szagos tollal, kézzel írva. Néha úgy beleszerettem a lapokba, hogy fel sem adtam őket a postán. Megőriztem őket a télnek és a nyárnak. Pedig olyan meglepő gondoskodás és személyesség tapad a képeslaphoz. Ahogy a decemberhez. Rohanós és hideg, de ott lapul kicsi zsebében a meglepetés.

Jó lenne ablakot nyitni, begombolatlan kabáttal futni a télőszbe. Képeknek, szövegeknek, személyes részecskéknek engedni teret és időt. A bennünk zsugorodó gyereknek. Hátha előbújik, és újra ámuló arccal lesi a varázslatot. Aminek lennie kell. Punktum. 

Kérlek, nézzetek be, ha erre jártok! Mert ha olvastok minket, akkor mi is arra járhatunk, amerre ti. Amerre az ünnep, amerre a meglepetés. Amerre a december.

Köszönettel a szerkesztők:
  
Imola és Nóra


A legkedvesebb képeslap 1985-ből






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése