2018. január 20., szombat

Nagy Izabella: Tamás

Grafika: Klesitz Piroska

(János 20: 24-31)

azt mondtam Tamásnak higgye el hogy szép az ősz
sárgarozsda levelek hullanak alá és szőlőt ehetünk

azt mondtam Tamásnak higgye el hogy az esőben is lehet táncot járni
pocsolyákba ugrálva lesni felfelé a fekete felhőkön is túl

azt mondtam Tamásnak higgye el hogy minden évben kihajt a mag a rügy a virág
a kedvünk jobb lesz a hideg után mert van remény

azt mondtam Tamásnak higgye el hogy nem csak száraz kóró a tél
a természet szundít egy jó nagyot a puha hó fedele alá húzódva

azt mondtam Tamásnak higgye el hogy vár még ránk napsütés
a testünk nyújtózik az izmunk szálasodik a sok játék után

azt mondtam Tamásnak higgye el hogy ha felfelé néz a sötétben
a csillagokon túl a hold mögött is jár a szél borzongva fújdogál

azt mondtam Tamásnak higgye el hogy zárt ajtók mögé is eljut a fény
a friss illat tavasszal meg ősszel is és a tél derekán felénk közelít

de Tamás mindezt látni akarta s nem hibáztathatom ezért
mosolyogva kezével érintette a jót s aztán már ment is tovább

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése