2016. augusztus 25., csütörtök

Smelka Sándor: A szülő válaszol

Smelka Sándor: A szülő válaszol

1. A tudálékos

Márton Luca illusztrációja
Nos, szóval... érted?
Fiam, az úgy van, hogy nyilván...
De nem mindig, esetleg páros héten egyszer,
Munkanapokon talán... de mindenképp.
Érted fiam, ez egy koedukált
Vagy intravénás vagy infravénás?
Bizonyos kiszerelésben, jó futamidővel...
Hogy is mondjam, hogy megértsd,
Az egy olyan dolog, ami úgy működik,
Hogy van a váltóáram, aminek semmi köze nincs
A váltólázhoz, mégkevésbé a valutaváltáshoz...
Nos, hát a lényeg...
Fiam, most hova mész?!





2. Az elveszett

Milyen izé? Micsoda? Pokemon?!
Hova teszed? Mit nyitsz meg?!
Márton Luca illusztrációja
Egy szavadat se értem!
Vindoz muvi mékör?!
Az meg mi? Mire gondolsz?
Beszélj már magyarul!
Mi csinálsz?! Futtatod? Hova futtatod?!
Formatálás? Altkontroldel?!
Mégis miről hadoválsz?!
Májnkráft?! Finishim?!
Külső vincseszter?! SD memóriakulcs?!
Figyelj csak fiam, nem akarsz te véletlenül
Anyáddal beszélgetni?!




 
3. A telefonálós

Igen, Erzsikém, most jöttem haza,
Bevásároltam, vettem ezt-azt,
Majd leszakadt a karom.
Most berakom a mosást.
Várj csak... a gyerek.
Megint itt vagyok. Ja, a gyerek?
Nem tudom, mit akart.
Valami izé... hogyishívják...
Márton Luca illusztrációja
Lényegtelen.
Mit főzől?
Á én abba nem teszek tejet.
Csak víz, paprika, bors és be a sütőbe...
Igen, az én családom is válogatós.
Várj csak, újra a gyerek.
Megint itt vagyok.
Semmit nem akart, összevissza beszél.
Szerintem is Viktóriának kellett volna kiesnie szombaton,
Olyan orrhangja van, és végig hamis volt.
Bizony, nagy hátszele van.
Várj csak, hol a gyerek?!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése