2024. március 12., kedd

Komjáthy Nessie versei

Cserny Timi Pookah illusztrációja

 

Palacsinta


van az úgy

hogy néha

üvölteni kell

meg csapkodni

mert nem az van

amit én elképzeltem


ilyenkor anya elfordul tőlem

mert én vagyok a világ legutálatosabb gyereke

mert ha nem lennék az

nem fordulna el

és utálom magamat

és utálom őt is

és utálom az egész világot


de aztán kiderül

hogy anya azért fordult el

hogy összekeverje 

a finomat

a selymeset

az édeset

és odajön hozzám

és süt belőle a meleg

és anya a palacsinta

és én vagyok a töltelék



Cserny Tímea illusztrációja

 

Fülbot


amikor csinálok valamit

és anya hozzám szól

időnként úgy teszek

mintha nem hallanám


ilyenkor mindig azt mondja

hogy fülem botja sem mozdul


de vajon mi az a fülbot


biztos egy olyan robot

ami anya felé fordítja a fejem

mikor véletlenül valami olyasmit mond

ami érdekesebb

mint amit éppen csinálok




Szerkesztette: Miklya Zsolt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése