2022. november 21., hétfő

Búcsúzni milliószín ég alatt

Kedves Olvasók!

Amikor Gergő rajzai a levelesládában landoltak, és először megnéztem őket, még nem sejthettem, hogy annak a lovardának az ajtaja, amit a képen látok, nem csak egy rajzolt ajtó a lapon. Igazából ki lehet nyitni, és mögötte bele lehet kukucskálni egy másik világba, ahol nem csak Gergőnek jó élni, hanem mindenkinek. Amikor beszélgettem vele, sok olyan gondolatot osztott meg velem, amivel mélyen  egyetértettem, és hümmögtem magamban, hogy igen, jól gondolja, milyen kedves fiatalember. Gondoltam ezt interjúkészítő felnőttként. Aztán az utolsó kérdésemre, hogy van-e még valamilyen álma, amiről nem beszélt eddig, azt felelte, mindenmentes cukrászdát szeretne nyitni, ahol bármilyen ételérzékenységben szenvedő ember talál olyan édességet, amit megehet. Többet nem voltam kérdező és nem voltam felnőtt. Az az elfogadásra, megértésre vágyó ember lettem egy pillanat alatt, aki nyálcsorgatva és lemondással nézi a mignonokat a cukrászdában, de biztos, hogy mignonból nincs gluténmentes. Köszönöm Gergőnek, minden résztvevő Író Cimborának és illusztrátor társnak, no és nektek, kedves Olvasók, hogy felfedezhettük az ajtó mögötti világot!

A továbbiakban Gergő búcsúszavait tesszük közzé.

Szeretettel búcsúzik a szerkesztő és segítóje:

Majoros Nóra és Halász Bálint


Kedves Olvasók,

Nagyon nagy örömmel olvastam végig az írásokat. Ezek a művek az álmaimról szólnak. Több illusztráció érkezett a szerzők által írt szövegekhez, nagyon tetszettek, köszönöm! Egy mese,  egy vers és az illusztrációk kicsit megmutatják, ki is vagyok valójában. Sok pozitív visszajelzést kaptam barátaimtól, ismerőseimtől. Ezúton is szeretném megköszönni Pandur Emese könyvtáros néninek, hogy tájékoztatott a felhívásról, Anyukám támogatását, akire mindig, mindenben számíthatok (Gócza Zsuzsanna) és nem utolsó sorban Majoros Nórának, aki a szárnyai alá vett, elindított ezen az úton és végig segített.  Az olvasóknak pedig köszönöm, hogy elolvasták az interjút és az elkészült műveket!

Köszönettel:

Gócza Gergely Zoltán


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése