2018. május 29., kedd

Polgár Sándor és Nagy Izabella: légyszi monddmár!


Ami a szívemen…

Januárban történt. Dolgozatot írtunk valamelyik tantárgyból. Az évfolyamtársaim egyből hozzám rohantak, hogy:
– Sanyi, légyszi monddmár meg, milyen kérdések voltak benne!
– Sanyi, monddmár el, légyszi, még csokit is hozunk neked!
Ennek már nem tudtam ellenállni. Elárultam. Azt ígérték, hogy pár nap múlva hozzák. Már két hét telt el.
Én meg csak várok-várok, de még mindig nem kaptam meg.
Polgár Sándor 7.a

 
Iványi Lilla Réka (7.a) illusztrációja

Nagy Izabella
légyszi monddmár!

Sanyi, Sanyi, légyszi monddmár! Most ez igaz,
tényleg így van, holnap mi is dogát írunk,
holnap minket is utolér,
holnap mi is izzadunk és izgulunk,
nyolcóra kettő perckor vagy legkésőbb nyolcóra tízkor.

Sanyi, Sanyi, légyszi monddmár! Hisz ti már
túl vagytok rajta, nem baj, ha nem ment,
nekünk még van esélyünk,
hát van esélyünk, érted ugye?
Nekem például jól jönne a biztos kérdés,
plusz négy pont,
és a két kettesem mellé egy ötös doga.
Mindjárt félév, érted ugye?

Sanyi, Sanyi, légyszi monddmár! Ha csak ez kell,
hozunk csokit, tudjuk, arra lágyul szíved.
Milkát, Bocit, bármit kérhetsz, oreósat vagy kekszeset,
nekünk mindegy, összedobjuk,
holnap a doga után kezedbe adjuk, nohiszen!
Sanyi, Sanyi, dejófej vagy,
minden kérdést lejegyeztünk,
minden kérdést bemagolunk,
de most igyekszünk haza, mert hejj,
holnap ötöst írunk!

Ígéretből nincs hiány. Fűt-fát, füttyöt fúj a száj,
én meg úgyis lesütött szemmel járok.
Tudom, csak egy csokoládé, anya nekem is megveszi.
Legközelebb majd elteszem neked.
Sanyi, Sanyi, légyszi, monddmár! Nohiszen!
Izé… hát... pénteken is lesz doga.

Kelenczés Melissza (7.a) illusztrációja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése