2018. május 30., szerda

Pizza és Turbuly Lilla: Volt egy…


Ami a szívemen…

Az elmúlt hónapokban a legjobb barátnőm már nem nagyon foglalkozik velem. Talált mást… Megértem. De mégis hiányzik. Én őszintén… féltékeny vagyok. Az a másik lány szebb is, meg akkor jobb barátnő is… Szomorú. De ez van. Én próbáltam mindent megtenni, de ő akkor is utál. Pedig nincs miért. Igaz, hogy pár éve bunkó voltam mindenkivel, de megváltoztam… és ez senkinek se tűnt fel. Megbántam a hibáim, és a nagy részüket ki is javítottam. De többre én se vagyok képes. Aki ezt értékeli, az igaz barátnő… Aki nem, azzal nem tudok mit csinálni… Aki szeret, elfogad. Én meg akartam felelni neki, és ő ezt nem értékelte. Mindegy, most találtam egy nála sokkal jobb barátnőt. Aki szeret, értékel és megbecsül. Ez a lényeg.
Jelige: Pizza 7. o.

 
Mészáros Vivien (7.b) illusztrációja


Turbuly Lilla
Volt egy…

Volt egy labdám. Messze elgurult.
Egész délután azt kerestem.
Este lett meg, a Hold hasába bújt,
nem hagyott el mégse engem.

Volt virágom: kék harang.
Sütötte nap, itattam vízzel.
azóta égboltot rajzolok
azzal a kékharang színnel.

Volt egy kagylóm. Tengernél találtam.
Nem lakott már senki benne.
Fülemhez tettem, mormogott –
vágyott vissza a tengerbe.

Volt egy barátom: hiányzó puzzle –
nélküle nem érdemes kirakni.
Sírtam, vártam… új képbe kezdtem.
Őt már nem fogom visszakapni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése