2015. április 4., szombat

Profilképek balladája

Tudom, egy poszt hány lájkot ér,
Tudom, az vagyok, mit felveszek,
Tudom, a látszat mit megér,
Tudom, ezt biztos kedvenceled,
Tudom, a képem beállított,
Tudom,te photoshoppolod,
Tudom, egy komment elámított,
Csak azt nem tudom, ki vagyok.

Tudom, a tükör mást mutat,
Tudom, az arcképem eltakar,
Tudom, bent senki nem kutat,
Tudom, ki követ és mit akar,
Tudom, ki bír, és ki nem kedvel,
Tudom, kire számíthatok,
Tudom, mit teszek a falra fel,
Csak azt nem tudom, ki vagyok.

Tudom, népszerű az, ki bánt,
Tudom, kúl, aki káromkodott,
Tudom, jobb takarni, ami fáj,
Tudom, nyugvást az álom hozott,
Tudom, egy bejegyzés felkavar,
Tudom, egy szó mit okozott,
Tudom, a hízelgő mit akar,
Csak azt nem tudom, ki vagyok.

 Ajánlás
Mindent tudok hát, kis vakarcsom,
Villonom, ki ma már nem gagyog,
Netovább!”, ezt mondtad, úgy tudom,
Csak azt nem tudom, ki vagyok.

Írta: Kertész Edina, író
Illusztrálta: Markó Boglárka, Szombathely, Bolyai Gimnázium, 11/C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése