2015. február 8., vasárnap

Ismeretlen Szerző: Levél Hamupipőkének

Kedves Hamupipőke!

A minap láttam a tévében, hogy kis kegyed kénytelen a legalantasabb házimunkák elvégzésére. Erről eszembe jutottak gyerekkori szenvedéseim, mikor anyukám kérésére a csempe közti fugát kellet saját fogkefémmel tisztítanom. Sajnos nekem semmilyen varázslat nem jutott osztályrészemül. Nem voltak háziállataim, sem galambalakú segítőtársaim. Úgy hallottam, hogy a Wi-Fi jelek megzavarásával Ön sem tudott üzenni a végtelenbe, így magára maradt. Ekkor eldöntöttem, hogy szeretném megkönnyíteni hétköznapjait.
Többszöri sikertelen felkeresés után, (hétfőn az almafa tetején kerestem, kedden mintha a háztetőn ugrált volna, de szerdán még a galambházba is bekukkantottam) ezúton szeretném figyelmébe ajánlani kereskedőházunk legújabb és legkorszerűbb készülékét: a Szív 2000-et. Ez a legmodernebb technológiával készült porszívó hiperérzékeny, mikroszemcsés, űrkutatásokban is használt szűrőberendezésének köszönhetően a lencsétől kezdve, egészen a búzaszemekig 0 százalékos hibaaránnyal képes szétválasztani a részecskéket. Szupergyors turbináját elektrosztatikus érzékelőinek köszönhetően még a hamu sem dugíthatja el. Ráadásul, amennyiben most megrendeli, kap mellé egy csillagközi anyagból készült, mindent oldó tisztítószert. Ezzel akár mostohanővérei haját is bekenheti, hogy másnapra eltűnjenek.
Ez egy minden negyvenedik szökőévenként visszatérő ajánlat. Remélem nem hagyja ki, és nem hagyja többé, hogy mostohatestvérei cselédként kezeljék. Tehát még egyszer összefoglalva: a szuperporszívó és a tisztítószer segítségével még a legmakacsabb házimunka is hamar és könnyedén elvégezhető. Este elmehet moziba, vagy akár bálba is, ha szeretne.

Port Szivonovics, az Ön személyes házalóügynöke


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése