2015. január 31., szombat

Németh Eszter: Kedves Füles Mackó!

Kedves Füles Mackó,
képzeld el, öreg Barátom, csomagoltam a karácsonyi utazáshoz, amikor a kezembe akadt a régi mackóm. Rögvest keresni kezdtem a párját, ami még a bátyám macija volt, roppant megörültem, amikor előkerült őkelme, gondosan megtisztogattam s becsomagoltam.
Már neki is van gyereke, két fia. Néztem a két mackót, a becsomagoltat meg a másikat s te jutottál eszembe. Mert medve mindenkinek kell.
Igaz, régen nem írtam már, bocsáss meg érte, s régen nem kopogtál be Te sem a gondolataimba az emlékeim közül, de hiába jöttek Medvék minden mennyiségben, Tavaszi medvedal meg Nyári medveségek, esetleg egyéb medvés költemények, azért a lekonyuló fél füledet még felnőttként is el-eldúdolom, igaz csak halkan, mert az énekhangom azóta sem lett jobb. Most elhatároztam, hogy előszedem a szalagos magnót és megmutatom a gyerekeimnek, igaz Téged nem tudlak megmutatni, mert anno Rád vették anyuék a Vukot. Jó, hát én imádom a rókákat, de ezt soha nem fogom elfelejteni nekik!
Ahogy Téged sem, öreg Cimbora, úgyhogy kívánok Neked mézescsupros, barátidőben bővelkedő, tavaszi medvedalos új esztendőt!
Sok-sok szeretettel,

Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése