2013. február 13., szerda

Németh Luca rajzai és Berniczky Éva mondókája



Németh Luca: 
Gonosz boszi vagyok – Jó boszi vagyok




Berniczky Éva: Bájmondó


Rossz boszi – ess, eső, ess!
Jó boszi – süss fel, nap!
Úri bunda, kopasz egér
ugorjon a nyakad közé,
rossz boszorkány vagyok.
Mese, mese, fakakas,
jó boszorkány vagyok.
Bújj a lyukba, ott hallgass,
rossz boszorkány vagyok.
Németh Luca, két garas,
jó boszorkány vagyok.
Neked adom, csak hallgass,
rossz boszorkány vagyok.

És most fordítsuk meg.


Jó boszi – ess, eső ess!
Rossz boszi – süss fel, nap!
Úri bunda, kopasz egér
ugorjon a nyakad közé,
jó boszorkány vagyok.
Mese, mese, fakakas,
rossz boszorkány vagyok.
Bújj a lyukba, ott hallgass,
jó boszorkány vagyok.
Németh Luca, két garas,
rossz boszorkány vagyok.
Neked adom, csak hallgass,
jó boszorkány vagyok.

És most fordítsuk meg.



(beregújfalui mondóka átirata)














Németh Luca, 4. osztályos

Vásárhelyi András Tagiskola, Várpalota









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése