2013. február 2., szombat

Kinek a bőre – Galérianyitogató


Gyönyörködöm, tehát vagyok.
Erre nem számítottam, gyerekek.
Úgy a kétszázadik rajz után, gondoltam, becsukjuk a galériát.
S akkor másnap postások és futárok futottak össze a házunk előtt.
Két nap alatt érkezett még kb. kétszáz. Ezekkel bíbelődtem a héten. Ezek bíbelődtek velem. Mert egész nap, itthon, az utcán, a boltban, az usziban és még munka közben is a rajzaitok úszkáltak a szemem előtt. És jobban éreztem magam itthon, az utcán, a boltban, az usziban és még munka közben is. Komolyan. Semmivel sem végeztem kevesebbet, mint amit kellett. Sőt. Eszembe jutott egy plusz játékötlet, amire nem is számítottam. Úszás közben pedig félig megírtam egy verset. Így megy az együtt-alkotás.
Szeretném, ha ti is jól éreznétek a bőrötökben magatokat. A saját és a képzelt bőrötökben is. Lapozgassátok hát tovább a képgalériát, és gyönyörködjetek ti is. Ilyen szép gyermekrajz-albumot keveset találtok. És figyeljétek az Író Cimborák blog bejegyzéseit, ahol kétnaponként jelennek majd meg a kiválasztott rajzok és a hozzájuk kapcsolódó írásaink. Reméljük, minél több.
A pályázatra rengeteg szebbnél szebb, izgalmasabbnál izgalmasabb rajz érkezett. 381 alkotótól (4 évestől 18 éves korig) 413 kép. Emiatt döntöttünk úgy, hogy februárban és márciusban is folyamatosan közöljük az írásokat/rajzokat, s lehet, hogy később is elővesszük majd őket. És további programokat tervezünk, de ez maradjon egyelőre meglepetés (a számunkra is).
Most az írókat, költőket szólítom meg, hogy:

Akkor hát, mesére, versre, dalra és novellára fel!



Az Író Cimborák nevében
Miklya Zsolt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése